Re: Komputerowe centrum multimediów

Autor: Łukasz Góralczyk <lukasz_at_goraNOSPAMlczyk.com>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 15:17:04 MET

B.Paciorek wrote:
[ciach o miniPC]
> Doradzcie mi jaki procek, ile Ramu i jaki dysk do tego wrzucić, i chyba
> napewno dodam Sky Star2 bedzie sie to odpalac na samym TV?

Na samym TV... myślę że tak. Jeśli chodzi o części - im więcej tym
lepiej, ale 128, 256 RAMu winno wystarczyć, dysk - jak największy,
procesor - 1-2 GHz.

> Moje marzenie? że bedzie sobie ta skrzynka stała gdzieś wpięta do sieci
> z podłączonym TV- a wszelkie operacje dadzą się przełączać i odpalać z
> palma z WiFi ;-)
> Tak aby z każdego miejsca w domu móc to obsługiwać.

Jeśli ta skrzynka ma gdzieś stać, to nie opłaca się kupować miniPC, a
normalny komputer - albo mniej zapłacisz, albo będziesz mieć lepszy
sprzęt za tą samą cenę.
Co do obsługi - praca na palmie nie jest wygodna na dłuższą metę. No i
nie wiem, jak z oprogramowaniem (nie widze tego, żeby tam miał "stać"
windows).

--
Łukasz Góralczyk
http://lukasz.goralczyk.com