Komputerowe centrum multimediów

Autor: B.Paciorek <skowronki_at_skowronki.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 08:13:13 MET

Witam!

Znalazłem na allegro coś takiego;

i tak sobie myśle, że można by na tym fajny komputer i zarazem
odtwarzacz multimedialny zbudować.
Doradzcie mi jaki procek, ile Ramu i jaki dysk do tego wrzucić, i chyba
napewno dodam Sky Star2
bedzie sie to odpalac na samym TV?
Moje marzenie? że bedzie sobie ta skrzynka stała gdzieś wpięta do sieci
z podłączonym TV- a wszelkie operacje dadzą się przełączać i odpalać z
palma z WiFi ;-)
Tak aby z każdego miejsca w domu móc to obsługiwać.

--
Bartek Paciorek vel BAREK
przepraszam, że tyle pytam, ale po prostu mało wiem,