Re: Plynny zapis w DivX

Autor: GLide <glide_at_WYTNIJterramail.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 13:41:36 MET

Dnia Mon, 17 Jan 2005 00:08:46 +0100, Ver4 napisał(a):

> Karta WinFast TV2000 XP Expert Leadtek ma sprzętową kompresję do mpeg2.
W ktorym miejscu? (pokaz mi ktory to chip na niej zamontowany to robi)

http://www.leadtek.com/multimedia/winfast_tv2000xp_expert_2.html

Ten 10bitowy Conexant nie realizuje sprzwetowo kompresji ani to MPEG2 ani
do zadnego innego formatu.

Chcesz miec Leadteka ze sprzetowa kompresja kup to:
http://www.leadtek.com/multimedia/winfast_pvr2000_1.html

> Karta spisuje się rewelacyjnie, na Athlonie64 3000 przy pełnej
> rozdzielczości PAL obciązenie CPU nie przekracza 50%, więc Pentum4 2,8

Przy sprzetowej mialbys duzo mniej. Poza tym pamietaj codek codekowi nie
rowny. na ogol szybkosc w ramach jednego formatu kompresji odbija sie na
jakosci.

> spokojnie wystarczy. O ile dobrze pamiętam karta ma możliwość ustawienia
> nagrania na określony czas ale komputer musi być w stanie uśpienia. Na

Nie karta tylko soft. Ale to juz inna sprawa. Jesli ktos chce kupic na
nowym chipei to raczej zdany bedzie na to co dostarcza producent.

> Co do płynnego zapisu w Divx... Pentium 4 2,8 raczej nie da sobie rady z
> pełnym PAL w czasie rzeczywistym (ale mogę się mylić - nie próbowałem), ale
> zawsze można przekompresować mpeg2 do Divx'a, już po nagraniu materiału
> wideo.

I tu sie calkowicie zgadzam. Dodam jeszcze ze do zgrywania w czasie
rzeczywistym swietnie sa kodeki bazujace na algorytmie mjpeg a dl
poszukiwaczy max jakosci kodeki bezstratne np. huffyuv.

GLide

--
[Epox 8KRA2+, 2x512MB PC3200, Athlon XP-M 2400@3200@1.65V(FJQ4C)]
[Gainward GF4-PP Ti4200@4800, Viewsonic VX900-2, Winfast TV2000 ]