Re: Plynny zapis w DivX

Autor: Ver4 <ver4_at_op.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 00:08:46 MET

Użytkownik "GLide" <glide@WYTNIJgazeta.pl> napisał w wiadomości
news:b3izvqd7io3c.100bvxz62hzow$.dlg@40tude.net...

> Przy tego typu kartach (bez sprzetowej kompresji) powinienes zadac
> sobie/grupie pytanie czy Twoj procek, dysk, pamiec wyroba sie z kompresja
> locie obrazu o danej rozdzielczossci i framerate. Karta nie ma tu
> praktycznie nic do gadania.
<ciach>
Karta WinFast TV2000 XP Expert Leadtek ma sprzętową kompresję do mpeg2.
Karta spisuje się rewelacyjnie, na Athlonie64 3000 przy pełnej
rozdzielczości PAL obciązenie CPU nie przekracza 50%, więc Pentum4 2,8
spokojnie wystarczy. O ile dobrze pamiętam karta ma możliwość ustawienia
nagrania na określony czas ale komputer musi być w stanie uśpienia. Na
dodatek producent dodaje sporo oprogramowania (również do edycji wideo) co
przy cenie karty poniżej 300 zł sprawia, że jest to zakup godny polecenia.
Co do płynnego zapisu w Divx... Pentium 4 2,8 raczej nie da sobie rady z
pełnym PAL w czasie rzeczywistym (ale mogę się mylić - nie próbowałem), ale
zawsze można przekompresować mpeg2 do Divx'a, już po nagraniu materiału
wideo.
Pozdrawiam