Re: prosze o pomocna rade - dysk twardy i dane

Autor: WOJO <sorry_at_address.unknown.hehe>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 08:49:43 MET

> Prosze o rade bo dane sa dla mnie dosc wazne choc nie na tyle aby placic
za
> jakies odzyski kupe siana.Dla mmnie to wyglada jakby dysk sie ukryl ale
> dlaczego nawet tych NTFS system nie widzi?

Właśnie dlatego, że partcje były w NTFS :-)
Spróbuj wrócić do poprzedniej konfiguracji, gdzie miałeś ograniczenie na 32
GB.
Odpal potem windowsa i zgraj dane (o ile nie uszkodziłęś woluminów NTFS).
Po przegraniu danych spokojnie usuń partycje i przestaw zworę na prawidłowe
miejsce.
Następnie wykonaj na całej powierzchni (74 GB) rozsądne partycje (sugeruję
stary dobry FAT32 np. 15GB + 31GB +31GB).
Po prawidłowym sformatowaniu partycji powinieneś normalnie zacząć pracować
na dysku.
Pozdrawiam !
WOJO