prosze o pomocna rade - dysk twardy i dane

Autor: aneta <aneta_at_ll.pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 01:18:38 MET

Witam grupowiczów.

Problem wyglada w moim przypadku tak:
Mam dwa dyski twarde z czego jeden jest 80 GB barracuda 7200.7 Na nim mialem
utworzone dwie partcje jedna 4 GB druga 70 Gb(dysk w sumie 74 Gb).Nastepnie
chcialem na nim na partycji 4 Gb zainstaowac system wiec musialem go zrobic
Master.I teraz cały problem który wynikl.A mianowicie wedlug producenta opis
sugerowal na podlaczenie zapinki w tym i tym miejscu ale albo zle ja
odczytalem ten caly rysunek wzgledem polozenia albo to tak durnie oni
podali. No i wyszlo na to za zapialem go na przeciwlegle miejsce co w
rezultacie dalo ograniczenie go do 32 GB.
Bios mi tylko pokazywal ze nie mam master a za 3 razem dopiero zorientowalem
sie ze cos jest nie tak i zmienilem zapinke na drugi koniec.Ale nagle sie
okazalo ze tez nie widzi dysku.Podpiolem drugi dysk na master a tego dalem
na slave jako ze tamten mial system.I o sie okazalo?Ze nie widac dysku.A
raczej commander pokazuje partycje tylko 8000 K Gdzie reszta?Partition nagle
pokazuje cos zupelnie innego.Ze dysk ma teraz dwie partycje 35 Gb NTFS i 39
GB unallocated.Co to oznacza dla danych ktore byly na partycji 70 GB?Czy one
sa czy jakims cudem juz ich nie mam?
Prosze o rade bo dane sa dla mnie dosc wazne choc nie na tyle aby placic za
jakies odzyski kupe siana.Dla mmnie to wyglada jakby dysk sie ukryl ale
dlaczego nawet tych NTFS system nie widzi?

Za wszelkie opinie bede wdzieczny.

Pozdrawiam
Jacek
gg 2002583