Re: Prowizja sklepu

Autor: axial <axial_at_NS.poczta.onet_kropka_pl>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 00:40:43 MET

Użytkownik "Krzyś" <fobosekWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
news:675c.000015b5.41eac5ca@newsgate.onet.pl...
> Witam.
> Czy ktoś wie ile sklepy zarabiają na sprzęcie komputerowym? Prowadzę
> działalność gospodarczą i wymyśliłem, że kupię podzespoły w hurtowni i sam
> złożę peceta. Warto?
> Pozdrawiam

Co za działalność gospodarczą prowadzisz,
skoro nie stać Cię na zmontowanego PC-ta
:)))
Pierwsze prawo biznesu i złota myśl z "Misia":
Na oszczędzaniu jeszcze nikt się nie dorobił...
nawet Banki... :)

Po drugie złożonego PC-ta kupisz w tej samej cenie co
części ew. zapłacisz 20-30 złotych więcej.....
Po trzecie, księgowa Cię "zabije", no bo jak tu liczyć amortyzację
etc....

Pomysł trochę poroniony...
No, chyba że masz na myśli 100 PC-tów i chcesz zatrudnić ludzi do pracy.....

ax

PS. Marża sklepu to 5-25% w zależności co kupujesz: pamięci czy myszkę.