Re: Niezrozumia3y temat projektu

Autor: Darek <darek_t_at_poczta.fm>
Data: Mon 17 Jan 2005 - 00:36:14 MET

> Cześć!
>
> Mam do napisania projekt, z przedmiotu "Systemy tolerowania błędów"
którego
> temat brzmi: "Zaprojektować API pozwalające tworzyć aplikacje Javy'owskie
> odporne na błędy przemijające. Wykorzystać w tym celu technikę nawracania
> rollback, entry recovery". Niestety w ogóle nie rozumiem tego tematu, a
nie mam
> na razie możliwości kontaktu z prowadzącym.
> Proszę o jakieś wskazówki.
>
> Z góry dzięki.
> Pozdrawiam.

Fakt, poza standartowymi odpowiedziami o wymianę zasilacza spotkałeś się z
jedną "konkretną" - odpisują Ci amatorzy. Praktycy, doświadczeni, lecz
amatorzy.
Zadaj sobie pytanie - co to znaczy API = Application Programming Interface =
interfejs danego środowiska dla programistów. Jeżeli ma umożliwiać cokolwiek
w Javie (szczególnie konkretne zadania) to musi dostarczać określone
funkcje-procedury możliwe łatwe do wykorzystania w tym języku. Niestety, nie
jestem biegły w tym języku, więc precyzyjnie Ci nie pomogę, ale teoretycznie
zadanie nie jest trudne - masz zaprojektować (nie ZAPROGRAMOWAĆ!!! tylko
powiedzieć jakie) procedury - czyli określić parametry wejściowe i wyniki
procedur umożliwiających kontrolę błędów przemijających, czyli wykrywające
te błędy.
Tyle w skrócie, a ogólnie NTG = > pl-comp-programming

Pozdrawiam
Darek

Najlepsze auto, najlepsze moto... >>> http://link.interia.pl/f1841