Wymiana HDD i co za tym idzie [help]

Autor: TrX <trempes_at_wytnijby.onet.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 23:59:19 MET

Witam
Moj dysk twardy zaczyna pracowac jak pralka podczas odwirowywania.
Naprawde jest najglosniejszym elementem komputera,
jak go odlacze to panuje cisza zasilacz mam dobry jedynie co to slychac
wentyl procka ale nie jest zle.
Pozstanowilem wymienic dysk na nowy jakis sata150 okolo 200-250gb
Do tego musze wymienic plyte glowna bo nie mam na mojej sataa a wydawac
pieniadze na kontroler to wole dolozyc i troche kompa odmlodzic.
Skoro plyta nowsza to i procek jakis amd64 i tak sie powiazalo.
Prosze doradzic mi co za sprzet kupic procesor jakis niedrogi kiedys zmienie
na szybszy tylko plyte dobra zeby obslugiwala wysokie procki po aktualizacji
biosu.
Nie wiem jaki dysk kupic aby byl cichy, nie zalezy mi na super osiagach a na
ciszy w pokoju.
Co wiecej jesli AMD64 to ze socket 754 czy 939 ktory ma wieksza przyszlosc?
A moze lepiej intel?
Pozdr!