Format starego komputera...

Autor: Driv3r <driiv3rWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 23:18:17 MET

Witam! Postanowiłem sformatować mój stary nie używany komputer, system windows
98SE. Wszystko robiłem (chyba) dobrze, najpierw włączyłem wiersz poleceń i
sformatowałem c: po restarcie, gdy wkładam dyskietkę ze sterami to zaczyna
wyświetlać takie dziwne kształty jakby kwadraty, czy coś. Tak jak w TV te
"mrówki", co ja mam teraz zrobić co źle zrobiłem ?? Żaden klawisz wtedu nie
działa... w dosie nic nie robiłem... Jak mam spowrotem zainstalować system?? Czy
to może być przez uszkodzoną dyskietkę ??

--
*********** WIRTUALNY ŚWIAT ! *************
* GRY, KOMPUTERY, SYSTEMY i MOTOROLA E365 *