partycje - jak odzyskac

Autor: itlum <bez_at_adresu.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 23:16:14 MET

witam!

Programem MBRWORK.EXE zupełnie przez przypadek usunąłem partycje dysku
twardego. Tym samym narzędziem udało mi się przywrócić pierwsza,
systemowa partycje. Nie mogę jednak przywrócić drugiej partycji, program
nie przyjmuje wpisów ręcznych – nie obsługuje tak dużych dysków (40 GB).
Zna ktoś jakiś dobry program w którym mógł bym ręcznie wprowadzić
parametry dla drugiej partycji (najlepiej darmowy) lub inny sposĂłb jej
odzyskania?

Z góry dzięki za odpowiedź.