Jaki kupic zasilacz???

Autor: Matii <mateusz_n_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 19:00:55 MET

witam aktualnie zasilacz codegen 300W i niestety bardzo hałasuje i obudowa
sie rozwala . Boje sie o moje pozostale czesci . co zrobic??? aktualnie mam
nastepujacy komp : Amd athlon 2200+ ram 512 333 Ati radeon gecube 9550 XT
dysk wd caviar 80 giga 8mb cdr sony 320 e . . Nie zamierzam robic remontu
kompa przez nastepny rok , a jak kupie to wogole nowsci . nie chce teraz
kupowac dobreg zasilacza bo jak potem kupie nowego kompa z nowymi rzeczami
to moga byc nowe zlacza na zasilanie i kapa bede musial znowu kupowac
zasilacz . wiec mam pytanie czy istnieje zasilacz ktory bedzie mogl
obslugiwac tego kompa i nowosci ktore bede za rok
pozdro

--
Matii