Re: Kupno drukarki

Autor: Andrzej Zbierzchowski <fuckoffspammer_at_tlen.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 14:19:56 MET

loli napisał(a):
> Poza tym sklanial bym sie do nowej drukarki. Nie znam sie za bardzo
> na drukarkach i sam nie bylbym w stanie czegos nawet prostego naprawic.
> Kupujac nowke dostaje gwarancje, ktora jest dla mnie rowniez wazna.

Jak chcesz nową to Samsung robi tanie laserówki, zainteresuj się.
Podobno ta sama mechanika co w Xerox-ie. Poza tym HP LJ 1010 - tez
poniżej 1000 PLN. Ale ja bym polecał używanego starego Hewletta po
konserwacji. Lepsze mechanicznie. Dziś to jednorazówki robią.

--
Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski
"Jak Cię pisza tak Cię widzą