Re: Kupno drukarki

Autor: Andrzej Zbierzchowski <fuckoffspammer_at_tlen.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 14:17:46 MET

loli napisał(a):
> Witam.
> Zamierzam kupic drukarke do domu. Glownie chodzi mi o wydruk
> czarno-bialy i tania eksploatacje. Czy warto doplacac do drukarki
> laserowej? drukuje srednio 200str/mies Zrobilem juz rozeznanie we wlasnym
> zakresie, ale decyzja nie jest taka prosta.. oczekuje konkretnych rad.
> modeli itp.

Kilka dni temu kupiłem HP Laser Jet 6L w idealnym stanie, po przeglądzie
i z pełnym tonerem za 340 PLN na Allegro. Co prawda ta drukarka miewa
problemy (separator przy intensywnym używaniu szybko się zużywa) ale
przy moim natężeniu pracy będę to robił nie wcześniej niż za półtora
roku :). Drukuje super. Za te pieniądze to rewelka.
Chciałem kupić Laser Jet 4+ ale to już straszna kobyła jest - ale za to
niezniszczalna. Jak masz miejsce to plecam, cena - do 300 PLN.

--
Pozdrawiam - Andrzej Zbierzchowski
"Jak Cię pisza tak Cię widzą