Re: P³yta ze zintegrowanym procesorem.

Autor: zuko / Shark von Cygnus <sharkMAUPApost.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 12:17:26 MET

On Sun, 16 Jan 2005 07:39:18 +0100, Sebastian Bialy
<heby@poczta.onet.pl> wrote:

>Z tej listy to ja mia³em podobn± Vectre - drugi raz bym jednak nie
>kupi³. Mimo, ¿e to martowy HP to zabrak³o przycisku reset. Procesora nie
>da siê wymieniæ na nawet inny taki sam typ. W biosie nie ma nic (hp
>powiedzia³: "zwyk³y user nie musi wiedzieæ jak siê ustawia opcje w
>biosie"). Grafika Maxtor jaki¶, ale jako¶ obrazu ¿enuj±ca (straszne
>odbicia i byle jak zamocowane gniazdo). ¦rubki kosmiczne, nie mam
>narzêdzia do ich wykrecania (jaka¶ taka gwiazdka, ale nietypowa).

Wszystko to co piszesz, to jest cecha wszytkich markowych pecetów. To
jest fajny sprzêt, ale do postawienia i dzia³ania, a nie grzebania w
nim, czy rozbudowy. Po prostu praktycznie wszystkie rozwi±zania w tego
typu sprzêcie s± niestandardowe. Trzeba byæ tego ¶wiadomym przy
zakupie.

--
¿uko / Shark von Cygnus
e-mail: shark maupa post.pl