Re: P³yta ze zintegrowanym procesorem.

Autor: Sebastian Bialy <heby_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 07:39:18 MET

W³odzimierz Wojtiu|< <wwojtiu| wrote:
> [ciach]
> Ja bym szuka³ oryginalnego markowego (znaczjnie stabilniejsze obudowy,
> czêsto pasywne ch³odzenie procka)

Z tej listy to ja mia³em podobn± Vectre - drugi raz bym jednak nie
kupi³. Mimo, ¿e to martowy HP to zabrak³o przycisku reset. Procesora nie
da siê wymieniæ na nawet inny taki sam typ. W biosie nie ma nic (hp
powiedzia³: "zwyk³y user nie musi wiedzieæ jak siê ustawia opcje w
biosie"). Grafika Maxtor jaki¶, ale jako¶ obrazu ¿enuj±ca (straszne
odbicia i byle jak zamocowane gniazdo). ¦rubki kosmiczne, nie mam
narzêdzia do ich wykrecania (jaka¶ taka gwiazdka, ale nietypowa).

Jedyne co mi siê podoba³o to szybko otwieralna obudowa (ale w ¶rodku
wyjêcie CDROMu wymaga niez³ej gimastyki) oraz ¶wietnie rozwi±zane
ch³odzenie, co wcale nie oznacza ¿e jest cichy.

W ogólno¶ci nie jestem zadowolony z Vectry, a ogl±daj±c ostatnio jednego
IBMa widze, ¿e to nie dla mnie.

No i mimo wszystko du¿e ...

--
Sebastian Bialy - heby@poczta.onet.pl