Re: Kupno drukarki

Autor: <D_at_niel>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 10:57:27 MET

Dnia 15-sty-05 19:55:23, loli napisawszy:
> Zamierzam kupic drukarke do domu. Glownie chodzi mi o wydruk
> czarno-bialy i tania eksploatacje. Czy warto doplacac do drukarki
> laserowej? drukuje srednio 200str/mies Zrobilem juz rozeznanie we wlasnym
> zakresie, ale decyzja nie jest taka prosta.. oczekuje konkretnych rad.
> modeli itp.
Tylko laser - atramentowe to ew. do druku kolorowego-fotograficznego
(laserówki kolorowe za <2000 zł też już zresztą są). I warto wiedzieć
że oprócz HP istnieja inne niezłe firmy, polecam Brother - mam ich
drukarkę HL1030 już 4 lata i działa bezbłędnie, teraz są oczywiście
nowsze i niezbyt drogie modele -> www.brother.com.
A kupić najlepiej w jakimś sklepie internetowym.

--
 Pozdrawiam - D@niel