Re: Glosniki 2.1 do 130 zl

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 08:22:09 MET

> Ale jak w domu posłuchałem jak brzmia to nie chcę zadnych innych
> w połączeniu z kartą sound blaster live miód na uszy
Ten miód to pewnie po to by ich nie słyszeć ;-)

1.Jeśli producent ni podaje mocy RMS tylko PMPO (880W hahaha)
    to już jest dobry powód by z nich zrezygnować.
2.Wszystkie pokrętła umieszczone na subwooferze, który przeważnie
    stoi pod biurkiem.
3.Zaczyna od 65Hz - połowa zabawy cię ominie.
4.Strasznie tandetny wygląd.

Sam przez 5,5 roku miałem zwykłe stereo Samsunga (tak chyba ze 40 W) i
nie miałem większych zastrzeżeń ale gdy przesiadłem się na 5.1 CreativeT5400
to odzczuwam dużą różnicę. Warto było zainwestować w nie i SB Audigy.