Re: Glosniki 2.1 do 130 zl

Autor: kowtow <kowtowNOSPAM_at_polbox.com>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 17:15:33 MET

Użytkownik "Kubaz" <kuba-z@tlen.UsunTO.pl> napisał w wiadomości
news:csbe8q$ov5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Potrzebuje glosnikow 2.1 do ok. 130 zl - mysle nad creativ SBS350 lub
> SBS380, macie jakies inne propozycje?
>
> --
> Kubaz

Ja polecam Mint MA 861C
http://mint-electronics.com/products/speakers/861.php
Sa naprawde dobre sam w sklepie jak mi polecił sprzedawca trochę się
uśmiechałem
Ale jak w domu posłuchałem jak brzmia to nie chcę zadnych innych
w połączeniu z kartą sound blaster live miód na uszy
 Wiem ze wywołam burze zdesperowanych wlascicieli creative
ale nie sztuka wydac dwa razy wiecej pieniedzy za to samo
Bo to niestety wszystko jest sprzet klasy sredniej
Pozdrawiam