Re: Kupno drukarki

Autor: Marek mszyma Szymański <no.spam.mszyma_at_nos_pam.gazeta.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 04:00:35 MET

Witam,

Użytkownik "Radosław Sokół" <...com.pl> napisał

> W takim przypadku tylko laser -- nie będzie zasychał, jakość
> dużo lepsza, a jeżeli nie kupisz jakiegoś taniego dziwoka,
> to będzie naprawdę tanio. Z konkretniejszych przykładów:
> HP LJ 1200 można kupić używaną poniżej 800 zł.
No ale - Kolego Radku - jak na używkę to już drogo.

Do "loli"
A masz w domu dużo miejsca?
Jeśli tak, kup używaną z serii LaserJet 4 / 4+ / 4M +
Pełno się tego poleasingowego tałatajstwa ostatnio pojawiło na rynku.
Osobiście jedną właśie kupuję za około 300 zł.
One są "prawie niezniszczalne", jak jeszcze dobrze poszukasz
to taką z przebiegiem poniżej 100 tys. znajdziesz,
a LJ4+ ma roczny nominał w tej wysokości i 12 str/min robi.

Toner z nowym bębnem już od 200 brutto można mieć,
a robi na nim 6800 stron - LJ1200 robi 3500 stron też za ~200zł.

Serie 5P, 6P 2100 są ciut nowsze ale droższe i droższe w drukowaniu.

Wada tych "Czwórek" - duże są.

Jak by co pisz - podam Ci namiary na firmy.

A program minimum - LJ4L wbrew podobieństwu nazwy mała jest.

--
Pozdrawiam,
 Marek mszyma Szymański, Gdynia