Re: Spalony Codegen

Autor: jahu1 <jahu.WYWALTO_at_ferdek.pl>
Data: Sun 16 Jan 2005 - 00:43:41 MET

Użytkownik "bigOS" <gilboy@california.com> napisał w wiadomości
news:csc942$rm3$1@nemesis.news.tpi.pl...
> a mielas kiedys sytuacje zeby procesor szwankowal ale dzialal? pomijam
> przegrzewanie sie lub/i o/c bo przeciez dzialal w tej konfiguracji od
> dawna

Leży u mnie na półce - Pentium 4 1,5 Ghz Socket423.
Na zwykłych ustawieniach na dwóch całkiem różnych płytach ma zwisy (blue
screen) średnio 2 razy na dzień.

Oczywiście testowałem różne zasilacze, pamięci, VGA. Zmieniłem procesor na
taki sam model i od razu sytuacja się poprawiła.

Co dziwne, że zwisy zaczęły się w trzecim roku życia procesora - najpierw
raz na tydzień, potem częściej. Aż nie dało się pracować. Na jednej płycie
nieco pomagało zwiększenie napięicia o 0,05 V.

pozdrawiam
jahu