Re: A64 czy Barton?

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 17:38:17 MET

On Sat, 15 Jan 2005 17:33:29 +0100, [sis] <usun.kowalski-kamil@usun.wp.pl>
wrote:

> czy w bartonach nie jest to przypadkiem zwiazane z FSB? co jesli FSB
> wykrecam na wiecej - nie zwieksza sie synchronicznie przespustowosc,
> powyzej
> 3.2?

Tyle, ze na AMD64 wykrecic mozesz pamieci do 300Mhz (plus-minus) czyli
DDR600. Dwa, z nie hamuje Cie procesor.

Wazne jest, czy mowimy o sockecie 754 czy 939. W tym pierwszym dual nie ma
duala. W drugim juz jest i z tego co widzialem w jakims artykule efekty sa
ciekawe.

> ps. czy jestes pewien swoich slow, ze na bartonie nic mi nie dadza
> pamieci
> Dual Chanel, dopiero bede mogl je uzywac na A64?

Maly zysk bedzie na SocketA

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl