Re: A64 czy Barton?

Autor: [sis] <usun.kowalski-kamil_at_usun.wp.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 17:33:29 MET

> W jakim to zestawieniu (mnoznik i FSB) masz 4000+ lekko? Taktowanie
> 2600MHz to oznaczenie dopiero 3700+. Bo raczej troche przeginasz, wcale
> nie tak lekko, bez wodnego i drogiego chlodzenia sie tutaj nie obejdzie.

liczylem na 230Mhz FSB, z zalozeniem ze pamieci D-43 mi to wytrzymaja.

ale ponizej jest dla mnie wazniejsze:

> Architektura prockow K7 (czyli Bartona) ma ograniczenie do komunikacji z
> szyna 3.2GB/s, czyli dokladnie maksymalna predkosc modulu DDR400. K8
> (czyli AMD64) maja to ograniczenie na poziomie 6.4GB/s, a wiec puszczajac
> w dualu kosci DDR400 sporo zyskasz.

czy w bartonach nie jest to przypadkiem zwiazane z FSB? co jesli FSB
wykrecam na wiecej - nie zwieksza sie synchronicznie przespustowosc, powyzej
3.2?

ps. czy jestes pewien swoich slow, ze na bartonie nic mi nie dadza pamieci
Dual Chanel, dopiero bede mogl je uzywac na A64?

pozdrawiam,
Kamil

--
kiss me! i'm polish / chico programador