Re: Notebok do 4500 zł

Autor: jurkas <malin_niematego_74_at_o2.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 15:21:50 MET

kornel gawecki wrote:

> Witam!
>
> Sytuacja wygląda podobnie. Szukam notebooka kobiecie, lecz z innym
> przeznaczeniem - głównie programowanie (php, sql) oraz .NET, sims
> filmiki od czasu do czasu. Obszar cenowy pi * drzwi taki sam.
>
> Zapatruje się w:
> * TOSHIBA Satellite A50-106
> * HP COMPAQ NX9020 CM330 15`` TFT XGA 256MB 40GB DVD/CDRW FREEDOS
> * Acer TravelMate 4001LCi
>
> do każdego z nich będzie na początek dokupiona pamięc (+256). Pytam się,
> jako one imo mało się między sobą różnią, jaka jest wasza uwaga dot.
> [...]

Witam

Ja po długim rozpoznaniu wybrałem dla swojej kobiety (zastosowania
podobne minus Sims) Fujitsu V2000 Pro. Alternatywą była właśnie ta
Toshiba A50-106, przeważyła cena i system XP Pro. Jak na razie jest
zadowolona z zakupu, jedyny minus to napęd Combo, który jest trochę za
głośny.

Pozdrawiam
Jurek