Re: Na ile wycenicie ?

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 15:16:47 MET

On Sat, 15 Jan 2005 14:57:46 +0100, Adamek <adamek_bananek@interia.pl>
wrote:

> to juz mam uwzględnione tylko nie wiem na co sie zdeydowac.
> może to: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=39003425
> Jeszcze do tego cooler(a moze lepiej wziąc wersje boxowa proca chodz nie
> wiem czy nie bedzie sie za mocno grzal przy przetaktowywaniu).Chce na to
> przeznaczyc jakies 120-150 zł na obie czesci.

Poszukaj jakiegos Semprona 2200+ na allegro boxowego. Sa w cenie okolo
200zł czyli o 30zł drozej niz OEM. Wydaje mi sie, ze przy przetaktowaniu z
166 na 200, trzeba zwiekszyc napiecie jak dobze pamietam do moze 1,7V. To
nie bedzie sie znowu az tak grzalo. A jak nie chcesz boxa, to mozna kupic
za bodajze 50zł Pentagrama tego QC80 aluminiowego. Ale box powinien
spokojnie starczyc.

PS: to napiecie co podalem - 1,7V - to nie przyjmuj tego za pewnik. Ustaw
te 200Mhz FSB, wlacz Windowsy i zapusc Prime'a (ten test "In-place large
FFT"). Jesli bedzie blad czy cos, resecik i o jeden stopie z Vcore do
gory. Tylko trzymaj tego prime'a tak uczcie ile sie da, a nie 5 minut;)

PS2: uzyj dobrej pasty pod ten radiator boxowy. Spytaj znajomych czy ktos
ma paste na bazie sreba, najlepiej jakiegos AC Silver V czy OCZ.
Ewentualnie jakakolwiek srebrna pasta.

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl