Re: Wentylator laptopa a system

Autor: Petriwoj <wp007_at_wpl.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 12:45:36 MET

Przepraszam za milczenie, ale byłem daleko daleko.

> Nie wiem jaki masz model tej Toshiby,
Satellite 4090XCDT

>ale po wejściu w ustwienia BIOSu
Po instalcji WinXP straciłem ekran wyświetlający, który klawisz
nacisnąć, żeby wejść do BIOSu (serio! Cisnę różne, ale BIOS stał się
niedostępny. Kiedyś to było F2, ale nie działa.

> niektóre modele mają możliwość ustawienia trybu pracy chłodzenia.
> Właśnie pod XP miałem tak(Sat Pro - PII366), że wentylator już się nie
> wyłączał(pomimo tego, że sprzęt był już niemalże zimny) i wystarczyło
> zmienienić profil pracy wiatraka
Zakładając, że kiedyś uda mi się wejść do BIOSu, to w jakiej opcji
szukać profilu wentylatora i na jaki zmieniłeś, że ucichło? Teraz jest
to nieznośne.
Pozdrawiam