Re: Wentylator laptopa a system

Autor: gusi <gusi_at_somewhere.com>
Data: Fri 07 Jan 2005 - 03:07:20 MET

Użytkownik "Wojciech Petriczko" <wp_hp.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cr90q1$jd6$1@inews.gazeta.pl...

> Tydzien temu wgralem mu WinXP Home. I teraz po wlaczeniu komputera jest
> cichutko, ale tylko przez 10-20 minut.

Nie wiem jaki masz model tej Toshiby, ale po wejściu w ustwienia BIOSu
niektóre modele mają możliwość ustawienia trybu pracy chłodzenia. Właśnie
pod XP miałem tak(Sat Pro - PII366), że wentylator już się nie
wyłączał(pomimo tego, że sprzęt był już niemalże zimny) i wystarczyło
zmienienić profil pracy wiatraka i teraz się wyłącza w momencie kiedu już
nie jest potrzebny.

--
Pozdrawiam
Błażej Filimonow