Durna pytanie o zasilanie

Autor: pisarz <qq_at_qq.co>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 12:39:29 MET

Witam serdecznie !
    Niestety nasze kompy są coraz bardziej prądożerne. Potrzebują one
odpowiednich zasilaczy. Niestety ich cena rośnie znacznie szybszej niż
moc. Stąd zrodził m się pomysł by zastosować dwa mniejszej mocy.
Rozwiązanie następujące: jeden do płyty głównej, drugi do napędów.
Pytanko: czy Waszym zdaniem stałoby się coś gdyby drugi startował nieco
wcześniej, wyłączany był nieco później?
    Obecnie używam KV8pro, amd64 2800+, grafa (ati 4x 32 MB, na moje
potrzeby jeszcze za dobra), dyski, napędy, karty w slotach. Zasila to
Modecomm 350GTF i odnoszę wrażenie, że dyski czasami zachowują się tak jak
końcący się ongiś ...shit. Coż wydaję 120 pln i w sumie za ok. 250 pln mam
700W ! Zasilacze nie są bardzo obciążone, wentylki (w pierwszym od razu
wymieniłem na arctic) kręcą się wolno, CISZA, zapas mocy, itd.
    Co Wy na to?
        Pozdrawiam
            Darek