Re: Zasilacz do ~430zł do prądożernej maszynki

Autor: Radek D <radek997_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 12:25:51 MET

> Jeśli to do mnie: Pod obciążeniem (prime) vcore mi spada o 0.05v a czasami
> nawet bardziej. Pomyśl co się dzieje jak obciążymy jeszcze grafę. Komp w
> krajnych wypadkach restartuje się.
A czym to mierzysz ? Chyba nie zdajesz się na układy płyty głównej bo chyba
wiesz jak
się mają w stosunku do choćby najtańszego miernika. Jeszcze nigdy u mnie
komp się z tego powodu nie resetował (co prawda nie monitorowałem napięcia
w czasie grania, ale przy kompresji DVD nigdy sie nie powiesił a podkręcony
procek o
400MHz bez zmiany VCore ).

> Po pierwsze to do czegoś takiego napewno nie dojdzie. Jedynie intel
niedawno
> wprowadził dłuższą wtyczkę atx która jest całkowicie kompatybilna z
> poprzednią, po za tym zasilacz jaki kupuję (topower 500w) jest do tego
> przystosowany. Standard atx jeszcze pozostanie na długo, a ewentualne dość
> odległe zmiany w konstrukcji wtyczek rozwiąże się przejściówką.
A co z BTX ? (co prawda o przejściówkach nie pomyślałem)

> Wyrocznią to ty kiepską jesteś. Rok temu kupiłem chieftec'a 360w za 195zł
> teraz chodzą po 160zł więc nie straciłem wiele.
No tak tylko że tyle wołają za nowy, a nie używany.