Re: klawiatura HP na USB

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 12:09:01 MET

Artscape wrote:

> Mam taki ciekawy problem ale moze ktos sie z tym zetknal. Kupilem na
> Allegro klawiature HP na usb (taka srebrna z czarnymi klawiszami). I tu
> niespodzianka, komputer nie chce startowac z taka klawiatura (Windows
> sie wiesza przy starcie). Sprawdzalem z dwoma (w tym z jednym HP Vectra

po pierwsze mowienie na grupie sprzetowej, ze komputer (sprzet) sie nie
uruchamia w sytuacji, gdy po prostu windows (oprogramowanie) nie wstaje,
jest dowodem conajmniej malej orientacji w tematyce grupy;

po drugie: sprobuj uruchomic komputer bez klawiatury; i pozwol windzie
sie odpalic do konca; wtedy dopiero wloz klawiature USB i sprawdz
reakcje; bedziesz mial mozliwosc zainstalowana sterownikow (np. myszka
wyklikac albo klawiatura psy2 - bo jest duza szansa, ze winda zniesie
dwie klawiatury jednoczesnie);

adas;