Re: LCD to nie jest to ?

Autor: Andriej Uljanow <andriejUSUN_at_poczta.fm>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 12:08:59 MET

Użytkownik "Friend" <universalny@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cs92od$334$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Było X raxy na grupie, jak mozna kupowac drogi LCD monitor w "ciemno" nic
> nie wiedząc o jego zaletach i wadach. Wystarczyło poczytac np na
www.mva.pl

Nie kupowałem tego monitora w ciemno. Przeczytałem masę opini, w tym stronę,
którą podajesz. Ludzie pisali, że świetnie działa przy rozdziałce 1280X1024.
Nie wiedziałem jednak, że będą takie małe literki. Teraz poprzestawiałem
sobie w ustawieniach czcionki i jest super. Obraz żyleta i nic nie można mu
zarzucić. Dla mnie bomba. To naprawdę świetny monitor.

> Męcz sie dalej, jak nie grasz trzeba było kupic MVA/PVA i 19" niewiele
> drozej, więcej cali, większe litery lepsze kolory, lepsze kąty widzenia.

Kupiłem ten panel, bo mam bardzo mało miejsca i nie potrzebuję kolejnej
"krowy" ;) W sumie to nawet wystarczyłby mi LCD 15 cali. Pracuję głównie na
tekstach, a filmy oglądam przez TVout na 29 calowym telewizorze. Giercowania
nie uprawiam ;)

--
Pzdr
Andriej Uljanow