system - jaki i gdzie zainstalowac?

Autor: Maly Rozowy Prosiaczek <mkl_at_poczta.fm>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 11:44:43 MET

Mam dwa dyski - Seagate Baraccuda 40 GB 2mb cache i Maxtor 160 GB 8 mb cache
(obydwa 7200 rpm) i 512 pamieci RAM. Wiekszy dysk kupilem z mysla o
zgrywaniu i obrobce video.
Gdzie radzicie zainstalowac system?
Zrobic 5 gb partycje na system na maxtorze a programy instalowac na seagate?
Dzieki temu system i plik wymiany bylby na lepszym dysku.
System nagrac na seagate, a na maxtorze zrobic tylko partycje na swapa?
Nie przejmowac sie roznica dyskow i system nagrac na seagate, a maxtora
zostawic tylko do video?
Chce dodatkowo zainstalowac linucha, ale nie bede go uzywal do jakichs
obciazajacych system czynnosci, wiec to juz chyba na seagat'ie.
Co windowsow - do tej pory uzywalem XP i jestem zadowolony (kilka lat bez
reinstalacji przy dosc intensywnym uzywaniu), no ale ja bylem bardzo
zadowolony nawet z ME, na ktory wszyscy narzekali. Warto zmienic na 2k
(chodzi mi o wydajnosc systemu - obrobka video i grafiki)?
Pozostale komponenty - Abit IS7-E2 (i865PE), P4 3E (478 Prescott HT 1 mb),
Radeon 8500 (AGP x4)

atsd bardzo halasliwy ten maxtor w porownaniu do seageta...