Re: Nec 1970NX v 1960NXi

Autor: allerune <pisz_at_na.gg>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 01:41:00 MET

Użytkownik "Voyt" <voyt_news[nie_chce_spamu]@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cs9nm3$he5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Czy posiada ktoś któryś z ww. monitorów ?
> Zastanawiam się nad kupnem tego monitorka (pisze "tego" bo chyba się
> wiele nie różnią - chyba, że się myle) i nigdzie do tej pory w Krakowie
> nie udało mi się go zobaczyć. Wszędzie w sklepch trzeba zamawiać a jak
> już zamówie to tak jakbym decydował się na zakup. Jednym słowem
> kupowanie kota w worku :(. Szukałem innych monitorów na S-IPS -
> sytuacja podobna. Jedynie Eizo wychodzi tu na przeciw dając możliwość
> oglądnięcia dowolnego modelu monitora. Jeśli coś mi nie pasuje monitor
> [...]

Uzywalem monitora 1760NX przez rok i bylem z niego bardzo zadowolony,
podobno matryca jest taka sama. Z wad chyba tylko jedna - pojawily sie tez 2
piksele swiecace na zielono zamiast na bialo (wypalone subpiksele). Jesli
chodzi o jakosc obrazu to zadnego smuzenia, obraz jasny, czysty - super,
moze czern moglaby byc troche czarniejsza (widac szczegolnie na filmach).
Acha, nie zapominajmy o walorach estetycznych, ten monitor jest po prostu
paskudny z wygladu :), ale jak najbardziej polecam. Gdyby mnie bylo stac to
kupilbym go zamiast Samsunga :).

--
allerune
GG:3236908