Nec 1970NX v 1960NXi

Autor: Voyt <voyt_news[nie_chce_spamu>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 01:20:49 MET

Czy posiada ktoś któryś z ww. monitorów ?
Zastanawiam się nad kupnem tego monitorka (pisze "tego" bo chyba się
wiele nie różnią - chyba, że się myle) i nigdzie do tej pory w Krakowie
nie udało mi się go zobaczyć. Wszędzie w sklepch trzeba zamawiać a jak
już zamówie to tak jakbym decydował się na zakup. Jednym słowem
kupowanie kota w worku :(. Szukałem innych monitorów na S-IPS -
sytuacja podobna. Jedynie Eizo wychodzi tu na przeciw dając możliwość
oglądnięcia dowolnego modelu monitora. Jeśli coś mi nie pasuje monitor
wraca do dystrubutora. Dlaczego inne firmy np. NEC czegoś takiego nie
wprowadzą. Czy związane jest to z ceną ?. Wkońcu ww. NEC też
mało nie kosztuje.
Dlatego też, prosze o udzielenie mi jakiś inf. na temat tego monitora
(smużenie, kolory itd. ) najlepiej oczywiście osób które go widziały :)
albo najlepiej mają okazje na nim pracować.

Z góry wielki dzięki
Voyt