nowy komp, migotanie LCD, wyniki benchmarka

Autor: allerune <allerune_at_adres.mail.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 00:49:09 MET

Pisalem juz o moim nowym zakupie pare postow temu. Padnieta okazala sie
pamiec ktora wymienili i teraz juz wszystko smiga tak jak nalezy.

Pisalem tez o migotaniu monitora LCD Samsung 910N, okazalo sie ze migotal
przez... kabel antenowy podlaczony do tunera TV. Czy mial ktos takie
problemy? Ciezko bedzie zwiekszyc odleglosc tunera od karty graficznej bo
tuner zainstalowany jest prawie na samym dole...

A teraz najwazniejsza kwestia, wyniki benchmarkow. Testy robilem na 3dMark
01 i 05.

Na swierzo (ze sterownikami z plyt z komputerem)
1. 3dMark 01 SE - 7220
2. 3dMark 05 - 792

Po sciagnieciu nowych sterownikow do karty graficznej
1. 01 - 9322
2. 05 - 1148

Po wgraniu nowej wersji BIOSu
1. 10841
2. 1045

Porownywalem wyniki z wynikami innych osob na grupie i jestem nimi niemile
zaskoczony. Czy moge cos robic zle czy po prostu moj system bez krecenia
jest na tyle cienki? Moze sa jakies ustawienia BIOSu o ktorych nie wiem... ?

system to:
Athlon 64 3000+
MSI K8N Neo
Sapphire Radeon 9600Pro Advantage 128