Zasilacz do ~430zł do prądożernej maszynki

Autor: EP <jlcvreqnynć_at_mnfenav.fcnzreml>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 00:31:31 MET

Szykuje się zmiana zasilacza u mnie. Zestaw z tych ponad standardowo
wymagających. Pięć dysków twardych, procesor P4 ponad 3Ghz, 1gb pamięci,
krowiasty radeon, tuner tvsat, dodatkowa dzwiękowa.

Myślałem nad konstrukcjami 450-500W gdzie priorytetem jest cisza. Na pewno
nie pogardziłbym dobrym wyglądem, niebieskimi wentylami, ale nie jest to
mus.

Cenowo koło 400zł +/- paredziesiąt zł. Linki z mcs'a (to nie jest reklama)
po prostu zdjęcia mają niekiepskie.

Zastanawiam się nad:

429zł Topower 500W P5 Titanium EPS
Faworyt, nie wiem dokładnie czemu, wygląd ok, parametry też jak najbardziej.
http://mcs.pc.pl/produkt595.html

389zł Aerocool Aeropower black/silver line 550W
http://mcs.pc.pl/produkt572.html
Wygląd dość ciekawy, 12v - 30A miło

409zł Akasa 460W PAXPOWER
Złoty średnio mi się podoba, ale ten 12cm wentylator trochę polepsza
sytuację.
http://mcs.pc.pl/produkt446.html

429zł BeQuiet BQT P4/AMD 450W COLOR LINE
Wygląd milusi ale wg sklepu linia 12v tylko 22A. Raczej odpada.
http://mcs.pc.pl/produkt320.html

429zł Tagan 480W -- TG480 U01
Wygląd standardowy, parametry konkretne, 12v - 28A.
http://mcs.pc.pl/produkt299.html

I to by było na tyle ;) Co jest najciekawsze z tej piątki?