Re: MUSZE SIE POCHWALIC :)

Autor: Piotr Kruber <kruber_at_tlen.pl>
Data: Sat 15 Jan 2005 - 00:02:54 MET

Potwierdzam cooler bardzo fajny, ale ... Mam go zainstalowanego na płycie
Gigabyte 7N400. Niestety mimo, że producent płyty i coolera jest ten sam,
cooler NIE PASUJE DO TEJ PŁYTY. Żeby go zainstalować musiałem za pomocą
szlifierki troszkę go przerobić. Pierwsza próba instalacji skończyła się
mechanicznym uszkodzeniem procesora. Całe szczęście, że był to dostępny w
większości sklepów Sempron.
  Przed jego kupnem (coolera) proponuje dokładnie wymierzyć płytę i cooler.
Poza tym polecam. Przy 2000 obrotów chłodzi znacznie lepiej niż BOXOWY
cooler AMD i prawie go nie słychać (tylko świeci torchę w nocy :) ).

Pozdrawiam
Piotr

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <fuckoffspammer@tlen.pl> napisał w
wiadomości news:cs99nk$p7v$1@host133-ursus.spray.net.pl...