Re: Ocena zestawu

Autor: Calme <calme_at_pf.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 20:54:52 MET

Użytkownik "ZAQ" <ZAQx@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości No i na koniec
zasilacz: raz
> - ma być cichy, dwa - nie chcę starcić mojego sprzętu za sprawą
> elektryków.

z autopsji polecić mogę jeśli chodzi o zasilacz taki oto wynalazek :)
http://www.huntkey.pl/opis.php?title=Zasilacze%20HuntKey&pole1=HuntKey%20HK400-XP%20Silencer
mam go juz dluzszy czas praktycznie nieslyszalny dobrze wspolgra z dolnymi
nawiewajacymi coolerami wyciaga z obudowy wydajnie cieple powietrze napiecia
trzyma bardzo dobrze nie mam zastrzezen jak narazie do niego

z innych marek ciche są wyjątkowo Tagan'y także miałem możliwość testowania
najtańszej wersji i było elegancko