Ocena zestawu

Autor: ZAQ <ZAQx_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 20:40:44 MET

Witam!

Domyślam się, że duża cześć z Was ma już pewnie serdecznie dość postów o
takim temacie, ale niestety - nie ma w pobliżu osoby, której mógłbym się
poradzić więc pozostaje tylko grupa.

Zatem proszę o ocenę:

http://republika.pl/zaqx/koszyk.htm

Ceny, jak widać, z Komputronika - dość wygórowane, toteż będę kupował jutro
na giełdzie, bądź, na przykład, w Proline'ie, ale zestaw raczej na pewno
ten.

Teraz może profil użytkownika. :)
Nie gram na komputerze zbyt często - jeżeli już, to jakieś RTS-y, rzadziej
FPP po sieci, stąd grafika jak widać nie musi być zbyt wyszukana. Natomiast
zazwyczaj mam pootfierane mnóstwo aplikacji różnego typu - przydałby się
więc dobry procesor i więcej RAM-u, a ponieważ w sprzęt nie zamierzam
inwestować przez minimum 2-3 lata, wydaje mi się, że AMD64 to dobry wybór.
Do tego dwa HDD SATA - w sumie 240 GB połączone w macierz typu strip -
potrzebuję wydajnego systemu dyskowego do nagrywania programów z karty TV,
a ponad to na moim komputerze jest ftp sieci. No i na koniec zasilacz: raz
- ma być cichy, dwa - nie chcę starcić mojego sprzętu za sprawą elektryków.
:)

To by było na tyle. Chciałbym dowiedzieć się jakie są wasze opinie na temat
tego zestawu - może z czegoś zrezygnować lub dołożyć?

        Pozdrawiam,
        Paweł