karty sieciowe

Autor: laszlo <laszlo_at_sexi.net>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 17:31:53 MET

        jakiej karty lepiej uzywac do pracy w sieci lan i dlaczego?
czy tej wbudowanej w plyte glowna czy osobnej karty sieciowej wpietej w
zlacze pci? czy to wogole ma jakies znaczenie dla szybkosci lub
niezawodnosci pracy?

mam do wyboru:

1. karta wbudowana w plyte shuttle ak39n 10/100mbit - nie wiem na jakim
    ukladzie zbudowana poniewaz nie mam chwilowo dostepu do wnetrza
komputera (chipset plyty to via kt400)

2. karta pci 10/100mbit siemens - oznaczenia na ukladzie to or82c169 i
pare jeszcze cyferek/literek

--
laszlo   gg: 2691393  tlen: soda77     s o d a 7 7(at)t l e n (dot) p l
    "gdy swiat przestanie sie zbroic a w wojsku zabraknie etatow,