Re: prosze o porade - notebooki

Autor: Vanilla Riddle <mail_at_invalid.com>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 16:29:39 MET

Andrzej <astol@spamprecz.poczta.onet.pl> wrote:
> 2 - 3 latach. Jesli naprawde zalezy Ci na trwalosci to IBM, jesli nie jest
> to priorytet to zakup HP tez nie bedzie jakims bledem. Zaoszczedzone
> peniadze polecilbym zainwestowac w RAM
Mam zamiar pouzywac sprzetu dosc dlugo, rzadko zmieniam maszyny, wiec wobec
tego sie jednak zdecyduje na IBM zgodnie z Twoja sugestia.

> Z tego co sie orientuje to nie ma zmian. Obraz dobrej jakosci uzyskasz tylko
> przy zalecanej rozdzielczosci. Ale po co Ci caloekranowa konsola tekstowa?
Linuksowa konsola to moje podstawowe narzedzie codziennej pracy. :-)
Bawilem sie kiedys takim starym Dellem, mial on magiczna kombinacje klawiszy,
po ktorej obraz sie skalowal na caly ekran. Wygladalo to czasem nie najlepiej,
ale bylo. W nowych sprzetach moze tez byc cos takiego?

> Pozdrawiam
Ja tez.

--
- Vanilla Riddle **************************************** <mail@invalid.com> -