Re: Sata czy ATA?

Autor: MAYDAY <g.o_at_NOSPAM.wp.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 15:06:01 MET

  a jego Barracudy w reke nie idzie
> wziasc

akurat to nie zależy od interfejsu, lecz od tego że baracudy po prostu
się grzeją( mam taką) i powiem wam że jak kupywałem płytę ok tydzień
temu Abit NF7, specjalnie kupiłem bez S-ata bo mi nie jest potrzebne,
jak inne wynalazki co to lepiej, szybciej, ciszej. Dlatego każdy uzywa
takiego sprzętu jaki jest mu potrzebny, I nie przeszkadza mi plątanina
kabli w skrzynce, ona nie jest na pokaz, ma działać i tyle.A może że
cyrkulacja powietrza zakłócona jest, co z tego, nie przegrzewa się.