Re: UPS

Autor: Hubert Bednarczyk <arthub_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 14:52:23 MET

Mimo tych dowodów dalej twierdze ze nie warto . Porządna listwa zasilajaca
wystarczy aboslutnie. Dom to nie NASA zeby go zabezpieczac UPSami.
Ja mam porządna listwe z filtrem , przepiecia sie zdararzaja i wszystko OK
najwyzej wymiana bezpiecznika, zaniki się zdarzają , komputer sie wyłaczy
ale co z tego jesli pracuje nad czyms waznym to jestem tak zabezpieczony
ze nie straszne mi zadne zaniki.

Hubert