Re: Abit IC7-G, PCI a specyfikacja?!

Autor: Sander <ROT13_fnaqre3_at_tnmrgn.cy_ROT13>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 13:27:55 MET

"Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> w news:cs8379$316$1@nemesis.news.tpi.pl
napisał(a):

> Zastanawiam się tylko jak to podłączyć i ustawić bo mam regulator do CPU a
> FanEQ reguluje oba jednocześnie.

FanEQ nie używam. Do pomiaru napięć i obrotów i regulacji używam:
Hardware Sensors Monitor 4.1.4.5 Pro

> Czy powinienem ustawić FAN Mate na max i regulować biosem, czu zakombinować
> i ustawić tak, że po zmniejszeniu biosem na CPU mam minimalne?

Musisz potestować i wybrać to, co Ci odpowiada.

> (czy fan
> mate jest inteligentny i dba o minimalny poziom napięcia?)

Nie, tam ustawiasz to na stałe.

> Co do mostka to na razie da się przeżyć lekki hałas. Denerwujące jest, że
> te obroty czasami sie wahają (6000-5500) a to powoduje chwilami rezonans
> (na jakiś pośrednich rpm), ale pewnie za 5-6 miesięcy się zatrze i będzie
> żęził.

Dlatego mówię, ucisz to sobie w BIOS'ie.

> Zastanawia mnie jak się ma montaż innego coolera na mostek a
> gwarancja? Ostatnio na P4P800 zdjąłem radiator i się przeraziłem bo był
> przyklejony jakąś gumą do rdzenia i żałowałem, że go oderwałem.

Ja też go oderwałem, żeby przesmarować go srebrną pastą.

> Po za tym
> montaż na druty nie napawa optymizmem jeśli chodzi o montaż czegoś
> zastępczego (a do tego wisi nad nim QVC120 na 40% powierzchni)

Też nie wiem jeszcze, co warto byłoby kupić na NB.

--
SANDER | ABIT IC7 + P4 2.40C @ 3.00 + Zalman CNPS 7000A-Cu +1024MB PC3200
Iiyama Vision Master Pro450 +Gainward GFFX 5700U 128MB 500/950 @ 500/1000