Re: Abit IC7-G, PCI a specyfikacja?!

Autor: Mariusz <mkwytnijto_at_popnet.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 10:23:25 MET

> To ucisz to w BIOS'ie :P
> Ja z 6800 RPM zredukowałem na 4000 RPM w BIOS'ie.

Zastanawiam się tylko jak to podłączyć i ustawić bo mam regulator do CPU a
FanEQ reguluje oba jednocześnie. Teraz mam na fanie CPU ustawione 1330
(minimum, grrr MMV), ale co ciekawe jak włącze w Windzie w EQ zmniejszenie
to CPU się nie zmniejsza. Czy on "wyczuwa", że CPU już ma niskie obroty.
Trochę mnie to zdziwiło...
Czy powinienem ustawić FAN Mate na max i regulować biosem, czu zakombinować
i ustawić tak, że po zmniejszeniu biosem na CPU mam minimalne? (czy fan mate
jest inteligentny i dba o minimalny poziom napięcia?)
Co do mostka to na razie da się przeżyć lekki hałas. Denerwujące jest, że te
obroty czasami sie wahają (6000-5500) a to powoduje chwilami rezonans (na
jakiś pośrednich rpm), ale pewnie za 5-6 miesięcy się zatrze i będzie żęził.
Zastanawia mnie jak się ma montaż innego coolera na mostek a gwarancja?
Ostatnio na P4P800 zdjąłem radiator i się przeraziłem bo był przyklejony
jakąś gumą do rdzenia i żałowałem, że go oderwałem. Po za tym montaż na
druty nie napawa optymizmem jeśli chodzi o montaż czegoś zastępczego (a do
tego wisi nad nim QVC120 na 40% powierzchni)

--
[ Mariusz: Asus P4P800E Deluxe P4 3GHz 512/800/HT QVC120Cu 512 DDR400 NEC ]
[ E700 Asus GF4Ti4200 128 MB 8x Zalman ZM80D WinFast TV-2000 Exp. Zoltrix ]