Re: przesada (?)

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 10:03:37 MET

Thu, 13 Jan 2005 15:33:31 +0100, na pl.comp.pecet, Piter napisał(a):

> Wiesz ja na początku myślałem że na cholere mi taki drogi zasilacz Chiftec
> 360 ale w końcu wziołem go i najtańszą pustą obudowę, no i jakoś wczoraj
> oglądam film na TV w sąsidnim pokoju, komp coś ściaga aż tu nagle telewizor
> się wyłączył, żarówki zamrógały - prądu nie było z jakąś 0,5 - 1 sek wkur***
> ide włączyć spowrotem kompa, patrze a ten działa jak gdyby nigdy nic ;)

Hehehe.... TO SAMO MIALEM!!

szlo radio z wierzy i komp chodzil. nagle radio sie wylaczylo...

mam tak, ze jak prad sie wylaczy i wlaczy, to dzialajaca wierza sie potem
nie wlacza sama. myslalem ze moze ktos z innego mieszkania ma mocny pilot i
przypadkiem jakos nakierowal albo co....

Jak sie teraz zastanowilem to ma sens, widac mamy takie mini-upsy =)

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl