Config_list_failed

Autor: Bartek <skrayny_at_tlen.pl>
Data: Fri 14 Jan 2005 - 09:56:11 MET

Witam.
 Od dłuższego czasu pierwsze uruchomienie komputera (np. po nocy) zaczyna
się scandiskiem pomimo ze winxp prof sp2 poprzedniego dnia został poprawnie
zamknięty. Jeśli pominę ten etap wyskakuje mi BSOD własnie z komunikatem
config_list_failed. Ponowny restart i wszystko bangla.
Co może być tego przyczyną? Moje przypuszczenia padają na dysk (4 miesięczny
WD120JB), który chyba niedługo zrobi przykrą niespodziankę. A może macie
inne pomysly?
(Dodam że pod MDK 10.1 nie ma niespodzianek)

Pozdrawiam
Bartek

Barton 2500+, ASUS A7V880 KT880, 512DDR 400 Kingstone, WD120JB, Sapphire
R9600XT, SB 1024, WinFast2000XPEE, WinXP prof SP2 + wszysktkie updaty.