Re: Wasze zdanie o Pixma 2000

Autor: Zeus <nie_at_podam.com.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 21:11:43 MET

Dnia Thu, 13 Jan 2005 17:57:56 GMT, Wilcz w wiadomości
<news:EEyFd.652$9c5.31@news.chello.at> napisał(a):

> Musze kupic nowa ale tania drukarkę. Czy ktoś ma doświadczenie n/t Canon
> Pixma 2000 ?

mam od tygodnia, dużo nie drukowałem, ale jestem zadowolony
bardzo szybka, chociaz na wydruk pierwszej strony troche sie czeka,
instalacja bezproblemowa pod Win, ale nie znalazlem nigdzie sterowników pod
linuxa.
Drukarka jest na USB (co dla mnie osobiście jest wadą - wolałbym LPT, ale
trudno) prawdopodobnie 1.1 - nigdzie tego nie ma dokładnie określonego a
nie mam możliwości przetestować
Tacka odbiorcza papieru - dobrze że w ogóle jest, chociaz jest dość
delikatna i nie zaryzykuje obciążać ją wiecej niz 50 kartkami
Ma dwa podajniki papieru - gorny i dolny można np załadować dwa różne
rodzaje papieru, albo kożystać tylko z jednego - ma znaczenie gdy drukarka
ma stać np w półce i jest kiepski dostęp od góry
Fajną rzeczą jest to że głowica instalowana jest oddzielnie od tuszy - w
razie czego można ją wymienić - nie wiem tylko jak wygląda jej
dostępność/cena. Kiepsko rozwiązana jest regulacja wysykości gowicy w
przypadku stosowania grubszego papieru lub kopert - dźwignia znajduje się
pomiędzy pojemnikami z tuszem i niewygodnie się ją przestawia. Do tego
konieczne jest otwarcie pokrywy drukarki i sterownik zaraz wyskakuje z
pytaniem czy wymieniono tusze. Widziałem praktyczniejsze rozwiązania, ale
da się to przeżyć pod warunkiem niezbyt częstego przestawiania.
co do jakości wydruku - tekst bdb, grafika bdb, zdjęcia - nie próbowałem
Cena tuszy zastępczych - ok 8 zł ne używałem ich jeszcze - nie wiem jak z
ich jakością. Wg producenta tusze starczą każdy na ok 300 str - też nie
miałem możliwości sprawdzenia (jeszcze ;-) )
to tak ogólnie co mi przychodzi do głowy, jakby co czekam na konkretne
pytania

--
Pozdrawiam
Zeus