jakie chlodzenie dla procka barton 2800+

Autor: kornik <such666_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 21:08:45 MET

witam, chcialem kupic jakies chlodzenie na procesor barton 2800+, mam box w
tej chwili, ale za glosne jak dla mnie. chcialem kupic cos w zamian za
powiedzmy do 150zl lub cos kolo tego, ale nie mam zielonego pojecia co,
chodzi o to zeby byl procek dobrze chlodzony ( nie podkrecam procka, ale
chce zeby sie nie grzal przy intensywnym uzywaniu jego ;) ), ale
jednoczesie zeby byl dosc cichy. co mozecie polecic , albo czy jest sam
radiator, ktory by to dobrze chlodzil i ile cos takiego by kosztowalo ,
propozycje najlepiej z linkami do jakiegos sklepu internetowego jezeli to
mozliwe, pozdrawiam