Re: [Notebook] HP w promocji w MediaMark

Autor: KaNo <fluor_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 13 Jan 2005 - 20:11:59 MET

Ty-grysek <Taurus-ui@N.O.S.P.A.M.wp.pl> napisał(a):
> Mam złe doświadczenia, jesli chodzi o notebooki (i nie tylko) HP. Bardzo
złe
> doświadczenia. Konstrukcje nieprzemyślane - na początku jest OK, ale po
> pewnym czasie (krótszym niż możnaby się spodziewać) zaczynają się
problemy.
> Ale to moje doświadzcenia i część grupowiczów pewnie ich nie podzieli.
> Osobiście polecam:
> 1. Dell
> 2. IBM, Toshiba
> Kilka postów niżej znalazłem to:
> http://www.karen.com.pl/KatItem.asp?id=23&KatItemCId=2514
> [...]

Mialem i mam bardzo duzo do czynienia z laptopami roznych firm i moge tylko
potwierdzic to, o czym od dawna cwierkaja wszystkie wroble:
1. IBM
..
3. Dell
4. Toshiba, HP (Compaq)
Niestety HP powoli dobija serie Presario, kosztem wlasnych Pavilonow.

Tyle jezeli chodzi o nowe. Natomiast jezeli ktos szuka uzywanych to:
1. IBM
..
3. Compaq
4. Toshiba